Symfonia Handel wspomaga sprzedaż w firmie. 

Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji.

Kluczowe funkcjonaliści:
  • współpraca z programem Symfonia Finanse i Księgowość i Symfonia Mała Księgowość
  • wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością
  • pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
  • pełna obsługa magazynów
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
  • współpraca z kasami i drukarkami fiskalnymi oraz urządzeniami typu POS
  • możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości
  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów
  • tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji
  • import kursów walut – możliwość pobierania kursów walut zagranicznych z NBP.
  • pobieranie danych kontrahentów z GUS – możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu.
Korzyści biznesowe:
  • zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji
  • podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową
  • uzyskasz możliwość wygodnego planowania i prowadzenia określonej polityki sprzedaży w firmie
  • będziesz mógł rozwinąć biznes na rynki zagraniczne
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów
Masz więcej pytań? Napisz do nas.