Symfonia Handel wspomaga sprzedaż w firmie.
Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji.
Kluczowe funkcjonaliści:
- współpraca z programem Symfonia Finanse i Księgowość i Symfonia Mała Księgowość
- wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością
- pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
- pełna obsługa magazynów
- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
- współpraca z kasami i drukarkami fiskalnymi oraz urządzeniami typu POS
- możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości
- możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów
- tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji
- import kursów walut – możliwość pobierania kursów walut zagranicznych z NBP.
- pobieranie danych kontrahentów z GUS – możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu.
Korzyści biznesowe:
- zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji
- podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową
- uzyskasz możliwość wygodnego planowania i prowadzenia określonej polityki sprzedaży w firmie
- będziesz mógł rozwinąć biznes na rynki zagraniczne
- otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów